استاندار یزد بر کاربردی تر کردن سند کاهش فقر تاکید کرد

استاندار یزد بر لزوم هر چه کاربردی تر کردن سند فقر استان یزد تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمدرضا فلاح زاده" روز شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد ، فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) را تسلیت گفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش تفریق بودجه سال 87 که توسط دیوان محاسبات استان یزد در این جلسه ارائه شد، هدف عمده قانونگذار از ایجاد دستگاه های نظارتی را جلوگیری از حیف و میل بیت المال و رعایت قوانین دانست.
استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد در رتبه 28 بودجه عمرانی کشور قرار دارد بر ضرورت تلاش مدیران دستگاه های اجرائی برای جذب به موقع و کامل بودجه تاکید کرد.
وی همچنین از مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) در استان یزد به خاطر فعالیتهای مستمر تقدیر نمود.
معاون برنامه ریزی استاندار نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت، یاد شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت و خواستار حضور پررنگ همه دستگاه های استان در نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرائی استان شد.
"محمدرضا بابائی" با تشکر از دیوان محاسبات استان و صندوق مهر امام رضا (ع) به دلیل ارائه گزارش تفریق بودجه استان در سال 87 و عملکرد صندوق مهر امام رضا(ع)، بر تعامل هر چه بیشتر دیوان محاسبات با مدیران استان تاکید کرد.
گفتنی است در این جلسه سند کاهش فقر استان توسط مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ارائه شد و اعضاء شورا پیرامون مسائل مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا